10/04/2009
2009 წლის 10 აპრილს III3 კლასში ჩატარდა ღია ინტეგრირებული გაკვეთილი ქართულ ენაში. ინტეგრირება ბუნებასთან. მასწავლებელი – მაკა გიორგაძე. გაკვეთილს ესწრებოდნენ: სკოლის ხარისხის მართვის, ინოვაციისა და სააღმზრდელო პროცესის მენეჯერი ნ.ხურციძე და პირველი საფეხურის კლასის მასწავლებლები.
გაკვეთილის თემა: “ლოდები ამბავს ჰყვებიან” და “წიფლის ნათქვამი”
გაკვეთილის მიზანი:
· შეძლოს ბუნების მოფრთხილება
· ერთ თემაზე შექმნილი ორი ლექსის ერთმანეთთან დაკავშირება
· საკუთარი ემოციის გადმოცემა
· ტექსტის გარჩევა გრამატიკულად
შეფასების კომპონენტები:
· საშინაო დავალება
· ჩართულობა
აქტივობა:
· საშინაო დავალების შემოწმება
· ნამუშევრების პრეზენტაცია:”ადამიანის დამოკიდებულება ბუნების მიმართ 21-საუკუნეში” (6 მოსწავლე)
· მასწავლებლის მინი-ლექცია
· ბავშვების მიერ წარმოგდგენილი ნახატები დაუკავშირა ავ. ტატანაშვილის პლაკატთან: ”ტყე შეუნახე შვილებსა” და გააკეთა კომენტარი
· ასოციალური რუკა “რა არის ბუნება”
· გაკვეთილის გამოკითხვა(ლექსები წაიკითხა ხუთმა მოსწავლემ)
· კავშირი ძველსა და ახალ მასალას შორის
· მოსწავლეები იხსენებენ შესწავლილ მასალას და აკეთებენ დასკვნას, რომ უნდა გავუფრთხილდეთ ბუნებას.
· საკლასო დავალებები თემასთან კავშირში
· გრამატიკული დავალების შესრულება და შემოწმება
მოსწავლეები ყვავილების მიხედვით დალაგდებიან ჯგუფებად და ეძლევათ სხვადასხვა დავალება. ( მოცემული ტექსტის გადაყვანა პირველი პირიდან მესამე პირში).
საშინაო დავალების მიცემა. წერითი დავალება: “წიფლის ნათქვამი” (შინაარსი). ლექსები ზეპირად (1 წთ.)