[:ka]პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა[:]
[:ka]მასწავლებლის საქმიანობის დაწყების, პროფესიული განვითარებისა და კარიერული წინსვლის სქემით გათვალისწინებული ერთ-ერთი სავალდებულო საქმიანობა გახლავთ საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა.
სსიპ 17 საჯარო სკოლის პედაგოგებმა 2018-2019 სასწავლო წელს განახორციელეს საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევამ, რომლებიც შეფასების ჯგუფის მიერ შეფასდა დადებითად.
ეკა ქართველიშვილი– “გაწაფული კითხვა და მასთან დაკავშირებული პრობლემები მეორე კლასში”.
https://drive.google.com/file/d/14ifVDV5AmbIk_QxqrV_sRGxwfGyhUA-I/view?usp=sharing
მედეია ადეიშვილი– “როგორ შევუწყოთ ხელი წიგნიერების დონის ამაღლებას მეოთხეკლასელ მოსწავლეებში”.
https://drive.google.com/file/d/1mm_qFobHIdAijpCEzFuwjpyFEnU3qOMQ/view?usp=sharing
ირინე ადეიშვილი— “მოსწავლეთა ქცევითი პრობლემები და მათი გამოსწორების გზები დაწყებით საფეხურზე”.
https://drive.google.com/file/d/1sk0M2IGmhnJMf8D7N2QChxcGaRLBtCLF/view?usp=sharing
ხათუნა ფაიქიძე– “საინფორმაციო ტექსტის გაგება-გააზრების სირთულეები და მათი გადაჭრის გზები მესამე კლასში”.
https://drive.google.com/file/d/1XQkVHTfOqq1HwTFWsXU8IHJ3c8PVzhx9/view?usp=sharing
თეონა აბრამიშვილი– “სწავლების კონსტრუქტივისტული მიდგომის როლი მოსწავლეთა აკადემიური მიღწევის ამაღლებაში მეხუთე კლასში”. (https://drive.google.com/file/d/1SXHa5QrusVnNBdXsT5ouaK2MjLZNdWTs/view?usp=sharing )
ნაირა გოტიაშვილი – “მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდა და ცოდნის აკადემიური ხარისხის ამაღლება ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილზე მერვე კლასში”.
(https://drive.google.com/file/u/6/d/1P1UibXju3l1rnv9IGS6QoQp7mz8l8Ohe/view?usp=drive_open )
ხათუნა ჩხეტიანი – “კრიტიკული აზროვნების განვითარება ისტორიაში საშუალო საფეხურზე”
(https://drive.google.com/file/d/1lLYksK9Us2Dyt8_UT5bOQh-tBs18e7Vp/view?usp=sharing)
თეა ბარდაველიძე – “მოსწავლეებში შემოქმედებითი აზროვნების დაბალი დონე და მისი განვითარების გზები ინგლისურ ენაში”
(https://drive.google.com/file/d/1FOWMDBpRnSKHlFCtvNpRy6zj0wEcYu1v/view?usp=sharing)
[:]